Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

środa, 3 lutego 2016

Wieczór z poezją

 

"Poezja zachowuje od zniszczenia tchnienie boskości w człowieku".

 Percy Bysshe Shelley

 

Nie opowiem wam o sobie, bo o tym dowiecie się, na spotkaniu z moją twórczością. Odbędzie się 16 – tego lutego 2016 r. o godzinie 17:30 u Milscha w Łodzi przy ulicy Łąkowej 21
Spotkanie organizuje Stolik Poetycki w Łodzi - Małgorzata T. Skwarek-Gałęska, której już dzisiaj serdecznie dziękuję, za możliwość podzielenia się moją twórczością i promocji najnowszego tomiku.


W mieście w którym mieszkam nie miałam wieczoru poetyckiego. Tak się złożyło, że swoją twórczość na samym początku prezentowałam  w Londynie, tam gdzie zostały wydane moje dwa tomiki. Spotykałam się z Polonią w Birmingham i Wilnie. Bardzo się cieszę, że będę mogła wreszcie przeczytać kilka moich wierszy publiczności łódzkiej.

kim jestem
matką żoną kochanką
trochę poetką po godzinach
a tak naprawdę sama nie wiem
kim jestem
bo nikt nie zna prawdy o sobie

Wszystkich chętnych, którym poezja jest bliska serdecznie zapraszam.

10 komentarzy:

  1. "Bo nikt nie zna prawdy o sobie" I to jest prawda najprawdziwsza.
    alina stworzyłaś sobie swój poetycki kawałek podłogi i mogę ci tylko pogratulować!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu bardzo Ci dziękuję, to prawda, odskocznia i to jeszcze taka, która sprawia mi wielka przyjemność. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, calym sercem GRATULUJE :)) Spojrz, co poezja, strofy wiersz potrafia uczynic. Dzisiaj napisalam nowy felietonik na moim blogasku. O mojej Coreczce, ktora kocha poezje :)) Pieknie napisal Novalis: "Poezja leczy rany, jakie zadaje rozum" :)
    Alinko, sle Tobie wiele przytulnych serdecznosci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alenko bardzo Ci dziękuję i serdeczności zostawiam. Miłego dnia Alenko.

      Usuń
  4. Alinko, gratuluję
    Wiersze Twoje czytuję
    I myśli serdeczne tam znajduję
    Pozdrawiam bardzo cieplutko..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam równie serdecznie i pięknie dziękuję :)

      Usuń
  5. Gratuluję, Alinko! Osobiście również przygotowuję się do wydania trzytomowej edycji mych wierszy zebranych. W tym roku powinien ukazac się tom I: "Drobiazgi satyryczne"
    Próbki na mym blogu.
    buziunie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku Art Klaterku, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. zamyslilam sie nad Twoimi slowami
    w tak krotkich slowach tyle prawdy o kobiecie
    pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ulleczko i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń