Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

sobota, 30 stycznia 2016

Spotkanie z poezją o miłości


Dzisiaj w Pierogarni Teremok w Łodzi odbyło się spotkanie z poezją - tematem była miłość.
Jurij Wodopjanow wspólnie z Januszem Kurowskim śpiewem przywitali się z tymi co lubią śpiew, poezję i nieobce im uczucie miłości.
Panowie śpiewali po polsku i po rosyjsku.










Janusz Kurowski wyśpiewał wiele pięknych ballad o miłości. Z wielką przyjemnością ich wysłuchałam.



Grażyna Cebo-Więcek czytała swoje i Ks. Jana Twardowskiego wiersze.
 Każdy losował sentencje o miłości. Kto chciał mógł przeczytać sentencję, którą wylosował.

Tę poniżej  ja wylosowałam. 

Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku.

Antoine de Saint-Exupery

.




 O miłości powiedziano już chyba wszystko. Wyśpiewano, namalowano, napisano... Ja uważam, że jest jeszcze wiele do powiedzenia na ten temat. Wielcy mędrcy tego świata zastanawiali się przez wieki: Czym tak naprawdę jest miłość?
Na to pytanie musimy sobie odpowiedzieć sami.  Gdy jej nie czujemy w swoim sercu, jesteśmy bardziej ubodzy niż żebrak -który nic nie posiada.























Ja wprawdzie nie czytałam swojego wiersza o miłości, ale podzielę się z Wami.


chciała odejść z nim


zobaczył w niej osobliwą magię
oświetlona tajemniczym blaskiem
stała drżąca na brzegu jeziora
z powiewającymi włosami na wietrze
i płomiennym wzrokiem

otaczała ją aura tajemniczości
była piękna

nie pozwoli jej odejść

śpiewem uwolnił uczucia
przegonił strach
dzień po dniu
zatracała się w miłowaniu
.....................................
jednak to on odszedł
wraca w snach
tuli w objęciach
jakby chciał osłodzić swoją śmierć










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz