Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

czwartek, 4 kwietnia 2013

Lubię zapach pomaranczy

nie pozwól
by pocałunki raniły usta
a tęsknota rodziła smutek

nie pozwól
na wejście w mrok
i głuchą ciszę

miłość
ma smak pomarańczy
wygrzanych słońcem
usta jeszcze długo
smakują słodycz
takie chwile
długo się pamięta

a gdy wraca
w serce wkrada
się tęsknota



zdjęcie z internetu



Kochani wszystkim z całego serca dziękuję za pamięć i życzenia świąteczne. Jednocześnie bardzo przepraszam  za nieobecność na blogach. Jestem od tygodnia bardzo chora, złożyła mnie do łóżka grypa, w poniedziałek idę do szpitala.Jakiś czas nie będę dostępna.Wszystkich odwiedzających mnie pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia

25 komentarzy:

  1. Oj, Alinko! Idziesz do szpitala? Czyżbyś miała jakies powikłania pogrypowe? taka teraz dzina wiosna, że tylko wirusy i bakterie maja sie dobrze. Ludzie chorują na smutek duszy i infekcje osłabionych brakiem słonca ciał.
    Ale wiersz o smaku pomarańczy jest piękny i na przekór chłodnej wiośnie gorący i pełen dobrych uczuć.Niech takie właśnie wiersze pomagają Ci dojśc do zdrowia Alinko. i marzenia o ciepłych, słonecznych, pachnących kwiatami i pomarańczami dniach.
    Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam od siebie i męża!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się Alinko. Zdrowia Ci życzę i obyś, jak najszybciej wyszła zdrowa ze szpitala. Wiosna już tuż,tuż..
    Dziękuję za piękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, życzę Ci zdrówka!
    Wiosna na pewno przyjdzie i musisz być zdrowa!
    Przepiękne są Twoje strofy.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, to musi być powikłanie pogrypowe.
    Ten zimowo-wiosenny okres jest bardzo niebezpieczny... Osłabienie wiosenne, brak witamin, wszystko to sprawia, że nasze oraganizmy nie potrafią się bronić...
    Życzę Ci dużo zdrowia i szybkiego powrotu ze szpitala.
    A wiersz jest bardzo piękny.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie także dużo zdrowia Ci życzę.
    Czytając wiersz przypomniałem sobie "Pomarańcze i mandarynki" Marka Grechuty", moim zdaniem oba teksty pasują do siebie.
    http://youtu.be/PbuByYZtFy0
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. POmarancze pachna u Ciebie miloscia...
    Bede pamietac o Tobie, wracaj szybko...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  7. Grypa zupełnie rozłożyła nam święta gorączką prawie 40-to stopniową, Wielkanoc rodzinka spędzała w łóżkach. Mam nadzieję, że ten szpital to nic strasznego i szybko wrócisz do domu - zdrowa, czego Ci z serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aino życzę szybkiego powrotu do zdrowia....

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko,przede wszystkim zdrowia Ci zyczę,a ten wiersz...miłośc o zapachu pomarańczy,pięknie:)
    pozdrawiam ciepło i zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzałam, żeby przeczytać coś ładnego - i nie zawiodłam się.
    Trzymaj się Alinko i wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. ...zdrowiej!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...biegnę gryząc pomarańczę, ziemia pod nogami tańczy...lubię zapach pomarańczy...Kiedyś często tę piosenkę śpiewałam ;)
    Pozdrawiam i duzo, dużo zdrowia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wracaj do zdrowia, myśli miej w kolorze pomarańczy.dobre fluidki slę!

    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozpraw się z choróbskiem i wracaj!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm pomarańcze miłości ;)

    Również życzę dużo zdrówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci dobrego zdrowia jak najwięcej. Wraz z zapachem pomarańczy, zostawiam Ci moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie sie szczepiłaś p.grypie ...? nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko,jak możesz chorować,jak wiosna wraca do nas.Nie poddawaj się..Wracaj i Ty ,bo i pomarańcze stracą swój smak.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłość pachnąca pomarańczą...
    Alinko jak najszybszego powrotu do zdrowia.
    Ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  21. Słowa proste, a przejrzyste jak sok z pomarańczy..

    OdpowiedzUsuń
  22. Grypa mnie dopadła pod koniec października i do dziś mam komplikacje po niej, i dlatego bardzo mnie zmartwiła. Życzę ci rychłego powrotu do zdrowia Alinki i oby cię ominęły wszystkie komplikacje pogrypowe. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Literówki mi się tu wkradły przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko*** kolor pomarańczy - zawsze z nadzieją tańczy. Wracaj do zdrowia***). Ściskam i czekam na powrót***

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrówka życzę. Pamiętaj,żeby przyciągać pozytywne myśli!

    OdpowiedzUsuń