Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

Moje zdjęcie

Jestem jak okręt na wzburzonym morzu

wtorek, 24 stycznia 2017

"W zaciszu serca"

To mój kolejny - czwarty już tomik. Wszystkie są do mnie ważne,  jednak ten jest mi najbliższy.
Moje wnuczki : Sara i Ewa były bardzo zainteresowane co babcia w nim napisała. Jest w nim rozdział poświęcony moim najbliższym.


Jak napisała w słowie wstępnym poetka Mariola Niebrzegowska:
Alina czasem płynie lekko wierszami, sypie nimi z rękawa jak dobry kawalarz, ale bywa też czarną, nostalgiczną damą, prawiącą o przemijaniu i śmierci.
W tym tomiku można znaleźć wiele, nie tylko o samej autorce. Myślę, że każdy znajdzie coś o sobie i dla siebie. Dla Aliny Anny Kuberskiej najważniejszy jest człowiek,
a numer jeden to rodzina.

8 komentarzy:

  1. Twoja poezja Alinko ma Duszę. Każdy może odnaleźć w niej odrobinę siebie.
    To cenne
    Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jolu za miłe słowa, serdeczności zostawiam i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Alinko za każdym razem jak coś napiszesz to i odkryjesz coś nowego, coś o czym wcześniej nie wiedziałaś. I to jest bardzo dobre.

    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jago bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam i życze wszystkiego dobrego, jeszcze styczeń, mozna zyczyć szczęścia w Nowym Roku :)

      Usuń
  3. Bardzo serdecznie Ci gratuluję Alinko!
    Pięknie, że poświęciłaś część tomiku swoim wnuczkom.
    Z pewnością są bardzo z tego dumne.
    Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Stokrotko, moje wnusie będą mieć pamiątkę po babci, niedługo wydam " Blaski i cienie mojego życia" - powieść tylko dla najbliższych.Mam nadzieję,ze zdążę to zrobić.
      Pozdarwiam serdecznie :)

      Usuń
  4. piękny wiersz Alinko...jak i wiele innych ,bardzo często dotykaja mojej duszy, odnajduję w nich siebie...gratuluję przy okazji i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo Ci dziekuje, ciesze się ,że dotyka twojej duszy, tym tomikiem rozliczam się z moja przeszłością.Wiersze w większości dotyczą mnie i mojej rodziny.
      Pozdrawiam - serdeczności :)

      Usuń