Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

poniedziałek, 29 lipca 2013

Morze ma wiele twarzy

jest łagodne jak dziecko

czasami wzburzone i niebezpieczne
jak odrzucony mężczyzna

potrafi zaszumieć jak szampan
uderzając falami o brzeg

niekiedy rozpylając w powietrzu
drobinki wody jest jak pieszczota

innym razem przypomina kobietę
która uwodzi

mogłoby konkurować z najbardziej
wyrafinowanym kochankiem
















Czas na urlop, do zobaczenia za trzy tygodnie, pozdrawiam serdecznie,

17 komentarzy:

  1. ...oj, tak...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda urlopowa. Baw się dobrze i sił nabieraj. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda cudowna. Wypoczywaj.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak - jak zmienia się w pogodzie aura,
    tak też i zmienia się morska koloratura.
    Zew morskiej toni bryzą urodę fal chroni.
    Piano szumu spływających z głębi fal,
    a na horyzoncie skrywająca tajemnicę dal....

    Wypoczywaj pełnią relaksu Alinko***.
    Do miłego zobaczenia:)))


    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko - a gdzie na urlop? nie wiedziałam że morze ma różne twarze, pewnie dlatego, że boję się morza. Przyjemnego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ jest tak różne, dlatego jest ciekawe i intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad morzem byłam przeszło 20 lat temu, a ciągle mi się tęskni do niego.
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Morze i plaża i spacer jego brzegiem i lekka morska bryza sama przyjemność w upał.
    Miłego wypoczynku Alinko
    Wracaj opalona i z nową energią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt! Mnie czaruje od dawna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda...morze za każdym razem pokazuje mi inne oblicze. Bardzo lubię do niego wracać:))) Życzę Ci Alinko miłego urlopu...a ja wyjeżdżam jutro w góry. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego odpoczynku. Widzę morze z bliska i wiem, że ma wiele twarzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, przekonałam się o tym podczas ostatnich dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Morze jest tak piękne o każdej porze roku...Tak nieprzewidywalne....Pozdrawiam serdecznie...Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważaj Alinko nie daj się uwieść i pochłonąć całkowicie,wracał cała i zdrowa do nas
    Buziaczki:))Molekułka

    OdpowiedzUsuń
  15. Morze zawsze jest cudne!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje MORZE ma jedna twarz taka ukochana:) nawet zima radosna, promienna, usmiechnieta i piekna.Taka zakochana:) Pozdrawiam-Kormoran

    OdpowiedzUsuń
  17. I jak było na urlopie? Mam nadzieję, że świetnie. Ja zjechałam Polskę od gór aż po Bałtyk. Byłam w wielu miejscach i może się zmobilizuję i coś o tym napiszę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń