Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

wtorek, 2 sierpnia 2016

To już pożegnanie...



II Zlot Poetów w Łodzi, który się odbył w dniach 30 – 31lipca przeszedł już do historii. Organizatorką tego spotkania była Małgorzata Skwarek-Gałęska, a bawiliśmy się w gościnnych progach Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 przy ul. Minerskiej 1/3. Na zawsze pozostanie w naszych sercach. Nawiązane tam znajomości zaowocują jeszcze niejednym spotkaniem nie tylko z poezją, ale i na gruncie towarzyskim. Poznaliśmy się, polubiliśmy – wspólnie poetyzowaliśmy i bawiliśmy przy ognisku.
I choć pogoda znowu była chwilami kapryśna, nam to nie przeszkadzało. Gdy zbierają się ludzie o podobnych zainteresowaniach, zawsze jest miło i czas upływa przyjemnie.




W pierwszy dzień zlotu wystąpił zespół Przykrańcówka: w składzie: Paweł Ciesielski, Dariusz Staniszewski,Marcin Kurcbuch (Kamyk Biały) i Marek Czmochowski.










Gościnnie ze swoim programem wystąpili: Katarzyna Chmiel I Piotr Kulpa.






 












Ryszard Krauze (wygrał na gitarze i zaśpiewał) a Agnieszka Batelli – wyśpiewała.










 Odbyły się bezkrwawe pojedynki łódzkich poetów, prezentacje wierszy Elizy Segiet.
W sobotę wieczorem odbyło się ognisko, które trwało prawie do świtu.







Na drugi dzień Odbył się Turniej jednego wiersza i prezentacje wierszy z almanachu. 




Kiedy jury obradowało grał dla nas na pianinie Sławomir Olszamowski (Niemcy), który również akompaniował Annie L. Ziębie (Holandia), gdy umilała czas śpiewem.






 
Jury w składzie:
Ewa Filipczuk
Wojciech Kądziela
Agnieszka Jarzębowska
przyznało Grand Prix dla Krzysztofa Grzelaka
I nagrodę dla Joanny Chachuły
II nagrodę dla Moniki Milczarek
III nagrodę dla Ewy Pilipczuk
oraz wyróżnienia dla Lidii Lewandowskiej-Nayar. Elżbiety Kowalczyk i Bogusława Olczaka.




Wszystkim nagrodzonym gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

 Małgorzacie Skwarek Gałęskiej bardzo dziękuję za serce, poświęcenie i stworzenie przemiłej atmosfery.

19 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdeczne :)
    Widzę, że to był dla Ciebie uroczo spędzony czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksi to był fantastyczny czas,radości z obcowania nie tylko z poezją. Serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Tylko pozazdrościć talentu. Serdecznie pozdrawiam-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko jak miło,że zajrzałaś, dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Na chwilę zamarłam, gdy zaczęła otwierać sie Twoja strona. Przeczytałam "To już pożegnanie..."
    Myślałam, że podobnie jak niektórzy, postanowiłaś skończyć pisanie, albo przerwać je na jakiś czas. Ale za chwilę zrobiło mi się lżej na sercu. Jednak czy Zlot Poetów w Łodzi nie był w lipcu? Końca sierpnia jeszcze nie było.
    Wiersze Ewy Filipczuk lubię czytać. Cieszę się więc, że dostała nagrodę.
    A jakie jest niebo u Ciebie? Pytam, bo sierpień to czas spadających gwiazd, czy też Łez św. Wawrzyńca.
    Dlatego proszę za parę dni wyjrzyj wieczorem przez okno. Może spadająca gwiazda spełni Twoje marzenia?
    Życzę Ci widoku spadających gwiazd. Nich spełnią się Twoje marzenia
    Pozdrawiam ciepło


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ismenko za wnikliwe czytanie - już poprawiłam. Nie żegnam sie, ale mało wstawiam , czytam czasami nie ma czasu na komentarze. Przepraszam Was że tak mało sie udzielam. Gros mojego czasu zabiera mi portal poetycki, którego jestem właścicielem.
      Pozdrawiam serdeczności zostawiam :)

      Usuń
  4. Zapewne było to wspaniałe przeżycie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostały piękne zdjęcia i wspomnienia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, Alinko, że miałam tam być, nawiana przez Ewcię.
    Niestety, rozchorowała się moja córka. :(

    Pozdrawiam mocno i serdecznie, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rok - wielka szkoda - byśmy poznały się w realu. Buziaczki.
      zapraszam do pisania na moim portalu
      www.poezja-sztuka.com

      Usuń
    2. Jakże mi, Alinko, brakuje takich spotkań! Jestem teraz nieco zajęty, piszę teksty na repertuar dla nowej kapeli, z którą chcę zaistnieć na początku następnego roku. Tymczsem zapraszam Cię do mnie, gdzie zaserwowałem podobno ostrą satyrę polityczną.
      ściskam

      Usuń
    3. Zaraz zajrzę - pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Będziesz miała wspaniałe wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie. 🌞 🌞 🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz miała wspaniałe wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie. 🌞 🌞 🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jakaż piękna przygoda, Alinko! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zostawiam serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń