Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

środa, 25 lipca 2012

Niech lęki ulecą,,,

wiem że będziemy
zespoleni w jedno trwanie
moje pragnienie miłości
dokonało się
w ciszy pojednania
a serce bije
w rytm
śpiesznego oddechu
kiedy myśli o tobie
chcę czuć ciebie
dotykiem
uśmiech twój i lico
tulisz mnie
niech nagość czasu
odzieje się w szatę
i nie zawstydza tej
którą skrywamy
przed światem
niech okryje
mgłą tajemnicy
 welonem z włosów
a lęki ulecą
jak barwne  motyle
rozświetlą oczy
                                                                      w ciszy uroczystej

20 komentarzy:

  1. Już nawet nie pamiętam motyli w serduchu, tylko wiem, że były. Dziś spokojnie dojrzale podchodzę do rzeczywistości. Może gdyby "zagrali", podskoczyło by się jeszcze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie motyle, maja niestety taki krótki byt na tej ziemi, pozdrawiam Cię Loteczko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe porównanie - lęki jako płochliwe, żyjące tylko chwilę motyle. Dużo miłości Ci życzę Czardasz, w każdy, nie tylko uroczysty, dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ma się tak blisko kogoś...lęki są daleko...chwilo trwaj...:)
    pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te leki sa właśnie jak motyle takie płoche i trwajace chwile ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bellatrix200926 lipca 2012 12:12

    Dziś wizyta nietypowa, za co bardzo przepraszam. - Zapraszam na chwilę - ważna informacja na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coz, Milosc i motyle... ostatnio jestem zachwycona motylme Morpho... cudny tak, jak Milosc choc Milosc potrafi prztrwac wieki, a moj cudny Morpho pomimo swej pieknosci zyje zbyt krotko, jak dla mnie!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam coś napisać na Twoim blogu ale od kilku dni nie mogę nic zapisać , dziękuję za wizytę u mnie, byłam u Ciebie poczytała pozachwycałam się, będę próbować jeszcze może mi się uda.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Zakochanie to piękny stan duszy i ciała. Niestety, codziennie się nie da, grozi spowszednieniem i wyblaknięciem. Lubię, gdy otaczają mnie zakochani ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę miłości, która każdy lęk spłoszyć na dobre potrafi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz wiele motyli, więc lęki rozwiewają...:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Melduję się na nowym miejscu.
    Udanego wypoczynku zyczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech motyl o mocno rozpiętych skrzydłach przesłoni Twe lęki ..:))pozdrawiam serdecznie Alinko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę nic u Ciebie napisac , wcina mi komentarze , sorki ale onet naprawde sie popsuł.Sciskam serdecznie Krysto

      Usuń
  13. Piękny wiersz o pięknych uczuciach....

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzmy na ludzi szczęśliwych, ufnych i nielękliwych :) nasumi

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wiersz a uczucia jeszcze piękniejsze, nie wszystkie da się ubrać w słowa.
    Pozdrawiam cieplutko wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń