Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

piątek, 1 sierpnia 2014

Odszedł piękny lipiec





słońca nam nie skąpił
zapachem kwiatów mamił
codziennie zapraszał
świergotem ptaków

przyszedł kolejny miesiąc lata

pamiętam jak żeńcy sierpniowi
ze śpiewem szli kosić
 

pajdy pachnącego chleba
zajadałam na ganku
rozkoszując się
kolejnym miesiącem wakacji

teraz maszyny zabrały czar tamtych lat




 



Zdjęcie z Internetu

 
 
 I dla mnie przyszła pora na dłuższe wakacje, za dwa dni jadę na cztery tygodnie w góry, już pakuję plecak, a w nim dobry nastrój.
Wszystkim moim blogowym znajomym życzę  pięknego letniego wypoczynku.

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Alinko na wakacjach! Znajdź swoje zaklęte w czasie łąki, ciche krainy zieleni i spokoju. Odpocznij do syta i naciesz się swobodą i prostym zyciem!:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko bardzo dziękuję, zamierzam wypocząć i cieszyć się kolejnym miesiącem lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny miesiąc lata...życzę Alinko udanego wypoczynku i pięknych wrażeń,jak to w górach...
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już jestem spakowana, czekam tylko na szwagierkę, by wyjechać.

      Usuń
  4. Sierpień sierpami mnie juz nęka
    Sierp księżyca wabi do wycia
    Sierp prosto w szczękę
    Zapowiada mękę
    Twórczą
    A kiszki mi burczą...
    buziule

    OdpowiedzUsuń
  5. Lipiec odszedł i juz dziś sierpień. Czas tak szybko umyka. Udanego wypoczynku życzę-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Uleczko już drugi sierpnia i mój wyjazd, za kilka godzin, pozdrawiam i serdeczności zostawiam

      Usuń
  6. Życzę Ci Alinko na ten wakacyjny czas samych pięknych i bardzo słonecznych dni. Bez burz, oczywiście....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, świat mniej ma zapachu i uroku. Również lato kojarzy mi się z żeńcami na polu, z poziomkami na leśnej polanie, dziś tego nie uświadczysz. Mimo to, lato jest piękne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten wakacyjny czas, czas zapachu kwiatów, siana...
    Życzę przyjemnego wypoczynku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego wypoczynku okraszonego uśmiechem i wszystkimi kolorkami tęczy.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku, Alinko! Pozdrów góry ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie , dla mnie był za gorący. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń