Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

Moje zdjęcie

Jestem jak okręt na wzburzonym morzu

środa, 26 lutego 2014

Rozmyślania urodzinowe















kiedy byłam dzieckiem chowałam się pod stół
tam wypłakiwałam wszystkie zranienia
mama zaparzała kubek uspokajających ziół
wracał humor i radość spojrzenia

jestem mamą i babcią od wielu lat
teraz ja leczę dzieci i wnucząt zranienia
staram się dać im spokojny dom...
uczę nie rezygnować z marzeń spełnienia

nie zawsze wychodzi to co zaplanowałam
życie samo scenariusz napisało
niejedną łzę z oczu ścierałam
dobrze że chociaż wnioski wyciągały

są dla mnie największą radością
nieba bym im wszystkim uchyliła
codziennie patrzę na nich z miłością
Boga o szczęście będę prosiła

po co majątek kiedy nie masz dla kogo żyć
zaszczyty i pochwały po drodze zbierane
tu na ziemi tylko wtedy warto być
kiedy ma się przy sobie istoty kochane


10 komentarzy:

  1. W Dniu twych Urodzin Alinko zycze Ci wobec tego bys nigdy nie była samotna, byś nie poczuła sieopuszczona i zraniona przez bliskich. Duzo pogody ducha, dalszego spełniania marzeń i nieustającej młodosci serca! Wszystkiego najlepszego Alinko!:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Oleńko że zajrzałaś do mnie z życzeniami, a już myślałam, że zapomniałaś o mnie. Bardzo a to bardzo dziekuje i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nigdy nie zapominam poczucia bliskości, ciepła i prawdziwości uczuć, które płyną do mnie od drugiego człowieka.Czasem odpływa się bardzo daleko myslami, działaniami, planami, natłokiem spraw i zmartwień codziennych. Ale pamięć serca zostaje i trwa pośród tego wszystkiego jak dobry ogienek!
      Ściskam Cie mocno Alinko!:-)

      Usuń
    3. Oleńko jeszcze raz dziekuje, życzę pięknego weekebndu.

      Usuń
  2. Alinko Wszystkiego Najlepszego!
    Niech ciepło napełnia Twoje relacje z innymi, niech spełniają się marzenia.
    Gorące uściski**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , moje marzenia powili się spełniają, a te co czekają w kolejce nie poganiam, dziekuje bardzo, serdeczności.

      Usuń
  3. Alinko - nie wiem czego Ci życzyć aby się spełniło i żeby nie tylko w tym dniu było Ci miło. Życzę zdrowia, radości, wielu przyjemności i ludzkiej życzliwości; wielu lat życia wśród kochanych i bliskich Ci osób; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Basiu ,ze przyszłaś z życzeniami, buziaczki.

      Usuń
  4. wszystkiego naj...naj...naj Alinko,życzę pociechy ze wspaniałych wnucząt,a także dalszej weny twórczej,piękne wiersze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo dziekuje za życzenia, staram się być dobra babcią. Pozdrawiam :)

      Usuń