Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

Moje zdjęcie

Jestem jak okręt na wzburzonym morzu

wtorek, 19 listopada 2013

Życie zakończone niespełnieniem

okrucieństwem losu
odejść za młodu
dziewczęce marzenia
nigdy się nie spełnią
zmarszczki
nie pojawią się z wiekiem

biały welon otulił
snem wiecznym
a chór aniołów
powiódł do nieba

cała kruchość życia
została zawarta
w milczącym grobie

posadzone bławatki
zakwitną latem











zdjęcie z internetu


Nie będzie mnie jakiś czas lecę do Anglii na festiwal poezji słowiańskiej. Wszystkich  odwiedzających mój blog serdecznie pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. ...szczęśliwej podróży Alinko!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wylatuję, mam nadzieję na szczęśliwą podróż w obie strony, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Aż Ci zazdroszczę; zwiedzisz pół świata, ja bym też tak chciała; szczęśliwej podróży; wracaj i opowiadaj;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje za życzenia szczęśliwa niech będzie każda godzina. a Tobie wszystkiego najlepszego. Jak wrócę opisze moje wrażenia z festiwalu.

      Usuń
  3. wspaniałych wrażeń Alinko....

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej podróży. Wiersz jest smutny. Mój brat umarł wcześnie, dlatego w moich myślach jest zawsze młody. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci Alinko szczęśliwej podróży i dużo przyjemności. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej podróży i kolejnych sukcesów życzę!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, wracaj szczęśliwa. Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Alino ( dzięki za odwiedziny - dzięki temu też klikając na wpis przeniosło mnie Tu ;) ) Wiele jeszcze u mnie zawirowań , ale czasem wracam na bloga :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy wrócisz, Alinko, to zapraszam na występy gościnne Leszka.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wiersz,powodzenia w wojażach.

    OdpowiedzUsuń