Zapraszam na mój portal poetycki www.poezja-sztuka.com

wtorek, 19 listopada 2013

Życie zakończone niespełnieniem

okrucieństwem losu
odejść za młodu
dziewczęce marzenia
nigdy się nie spełnią
zmarszczki
nie pojawią się z wiekiem

biały welon otulił
snem wiecznym
a chór aniołów
powiódł do nieba

cała kruchość życia
została zawarta
w milczącym grobie

posadzone bławatki
zakwitną latem











zdjęcie z internetu


Nie będzie mnie jakiś czas lecę do Anglii na festiwal poezji słowiańskiej. Wszystkich  odwiedzających mój blog serdecznie pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. ...szczęśliwej podróży Alinko!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wylatuję, mam nadzieję na szczęśliwą podróż w obie strony, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Aż Ci zazdroszczę; zwiedzisz pół świata, ja bym też tak chciała; szczęśliwej podróży; wracaj i opowiadaj;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje za życzenia szczęśliwa niech będzie każda godzina. a Tobie wszystkiego najlepszego. Jak wrócę opisze moje wrażenia z festiwalu.

      Usuń
  3. wspaniałych wrażeń Alinko....

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej podróży. Wiersz jest smutny. Mój brat umarł wcześnie, dlatego w moich myślach jest zawsze młody. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci Alinko szczęśliwej podróży i dużo przyjemności. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej podróży i kolejnych sukcesów życzę!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, wracaj szczęśliwa. Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Alino ( dzięki za odwiedziny - dzięki temu też klikając na wpis przeniosło mnie Tu ;) ) Wiele jeszcze u mnie zawirowań , ale czasem wracam na bloga :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy wrócisz, Alinko, to zapraszam na występy gościnne Leszka.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wiersz,powodzenia w wojażach.

    OdpowiedzUsuń